Vacature administratief ondersteuner

Ben jij onze verbinden?

Zoek jij een parttime baan waarin je echt het verschil kunt maken?
Heb jij een visie over goede kwaliteit van leven voor mensen geraakt door kanker?
Ben jij georganiseerd en heb je een passie voor schrijven?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functieomgeschrijving

De administratief ondersteuner helpt de coördinator met administratieve taken, kwaliteitsontwikkeling -en waarborging. Je werkt in de Dijklander ziekenhuizen Hoorn en Purmerend en de drie centra voor leven met en na kanker; Wij Allemaal, Huis aan het Water en Pisa.

De ondersteuner zet zich daarbij indirect in voor het belang van de patiënten en vrijwilligers, (zorgverleners en alle andere disciplines met betrekking met de drie centra). De ondersteuner is verantwoordelijk voor de praktische ondersteuning dat in samenspraak met de coördinator, het ziekenhuis, de vrijwilligers en de centra wordt ontwikkeld.

Taken administratief ondersteuner

Als administratief ondersteuner speel je een cruciale rol in ons team. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze coördinator op diverse gebieden, waaronder:

• Faciliteren door o.a.:
    roosters en agenda’s maken, uitnodiging maken voor -en plannen van teamvergaderingen, trainingen, afspraken plannen etc.
  • Ondersteunen bij diverse organisatorische en administratieve taken. Bijvoorbeeld themabijeenkomsten.
  • Notuleren: Vergaderingen bijwonen en zorgdragen voor nauwkeurige en duidelijke notulen.
  • Assisteren bij het opstellen en uitwerken van beleidsdocumenten.
  • Assisteren bij de ontwikkeling en implementatie van kwaliteitsverbeteringen binnen onze organisatie en in samenwerking met het Dijklander ziekenhuis.

Wij vragen

Minimaal MBO niveau 4 opleiding.
Goede beheersing van de Nederlandse taal.
Ervaring met beleidsstukken en kwaliteitsprocessen is een pré.
Goede organisatorische en communicatieve vaardigheden.
Goed kunnen samenwerken met diverse partijen.
Goede waarborging van de privacy. VOG verklaring.
Vaardigheid in notuleren en oog voor detail.
Zelfstandigheid en proactieve werkhouding.
Ervaring met roosters maken, Excel, Social media, Google Drive en plannen van afspraken.
Beschikbaarheid van 8 uur per week. Dag in overleg.

Wij bieden

Een functie waarbij jij een waardevolle ondersteuning biedt voor patiënten met kanker en hun naasten.
Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving.
Flexibele werktijden. Thuiswerken is een mogelijkheid.
Een collegiaal en ondersteunend team.
Bruto salaris van plus minus € 860,- per maand voor 8 uur per week (32 uur per maand).

Solliciteren

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je enthousiast om aan de slag te gaan als administratief ondersteuner? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar loes@wij-allemaal.nl.

Wij kijken uit naar je sollicitatie!